ستاندار یزدر مراسم تجلیل از کارگران نمونه و برگزیده استان یزد:

 استان یزد تاکنون کمترین مشکل در حوزه کارگری را داشته است


یزدفردا:استاندار یزد با اشاره به اینکه کسی که کار می کند سربار جامعه نیست گفت: کارگران عامل پویایی جامعه هستند.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد،"محمدرضا فلاح زاده" در مراسم تجلیل از کارگران نمونه و برگزیده استان یزد که در محل خانه کارگر یزد برگزار شده بود ، با تبریک روز جهانی کارگر افزود: به همین دلیل است که پیامبر اسلام(ص) کارگران را محشور با انبیا دانستند.
وی اظهار داشت: اگر کار را در تمامی ابعاد آن ببینیم همه کارگر هستیم اما آن کاری که پیامبر بزرگوار اسلام(ص) به حرمت آن، دست سعد را بوسید؛کار یدی است.
وی همچنین به آموزه های متعالی دین مبین اسلام در خصوص رابطه کارگر و کارفرما اشاره نمود و با تاکید بر اینکه استان یزد تاکنون کمترین مشکل در حوزه کارگری را داشته است ، این مهم را نتیجه دلسوزی ، نجابت و تعهد بالای کارگران یزدی ، دلسوزی تشکلهای کارفرمائی ،کارگری ، خانه کارگر و خانه صنعت معدن استان یزد دانست.
فلاح زاده همچنین با اشاره به نامگذاری سال 89 به سال «همت مضاعف و کار مضاعف » اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در آغاز سال ،با سفر به منطقه عملیاتی فتح المبین، بر اهمیت توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و ارتقاء ارزشهای دینی و انقلابی تأکید فرمودند.
بالاترین مقام اجرائی استان اضافه کرد:رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) همچنین در ابتدای امسال رهنمودهایی در خصوص صنعت، تولید، سرمایه گزاری ،توجه به تولید داخلی و توزیع و اشتغال داشته اند که باید به آنها توجه ویژه نمود.
در این مراسم پس از قرائت قطعنامه کارگران، از کارگران نمونه و برگزیده استان با اهداء لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد.


گزارش تصویری:








یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا